Günümüzde birbirimizi görmek için kilometrelerce yol gelmemiz gerekmiyor, bir tıkla görüntülü konuşabiliyoruz.
Günümüzde birbirimizi görmek için kilometrelerce yol gelmemiz gerekmiyor, bir tıkla görüntülü konuşabiliyoruz. Ailemizle, sevgilimizle mesajlaşmak için haftalarca mektup beklememiz gerekmiyor, online sosyal medya platformlarında tonlarca mesaj atabiliyoruz ve bu karşı tarafa anında ulaşıyor. Bu durum bazılarımızı asosyalliğe itse de, mükemmel bir şey değil mi?
Teknolojinin bu güzel kullanımının yanı sıra, bazı durumlarda kurnaz insanlar bu durumu kötüye de kullanabiliyor. Sosyal Medya’da konuştuğunuz akrabanız ya kurnaz bir insanın açtığı sahte hesapsa? Sahte hesapların açılması kişileri etkilese de, ünlüleri, kurumları, firmaları tahmin edemeyeceğiniz kayıplara sürükleyebilir. Markanın adına açılan sahte hesapla tüketiciler dolandırılabilir, ünlülerin adına açılan hesaplar, ünlülerin ağzından yapılıyormuş gibi ünlülerin itibarını büyük ölçüde zedeleyecek paylaşımlar yapılabilir.
İstatistiklere göre başta Facebook, Twitter ve İnstagram’ın öncülük ettiği sosyal medya kullanımı 2017 yılından itibaren dünya çapında 2.5 milyarı geçmiş durumda. Neredeyse Dünya’nın yarısı sosyal medya kullanıyor. Bu istatistik bize durumun ciddiyetini gösteriyor.
Sizler, bize başvuruyorsunuz ve biz sizin yerinize sizinle ilgili her şeyi araştırıp, size sunuyoruz. Gerektiği yerde müdahale ediyoruz.
Markalar, kişiler ya da kurumlar kendileri hakkında konuşulan her şeyi bilmek, duymak isterler. Çünkü, yapılan asılsız bir yorum, firmayı, kurumu ya da kişileri taklit eden hesaplar, asılsız haberler büyük maddi, manevi ve prestij kayıplarına sebep olabiliyor.
Örnekle açıklayacak olursak; QNB ve Deniz Bank adına açılan sahte sosyal medya hesaplarında sponsorlu reklamlar verilerek binlerce insanın kart bilgileri kopyalandı ve büyük bir kaosa sebep oldu. Bu da, iki bankanın büyük prestij ve finansal kayıp yaşamalarına sebep oldu.
Şahsınız, firmanız ya da kurumunuz adına açılan sahte hesaplar, küçük bir şeymiş gibi görünse de büyük kayıplara sebep olabiliyor. Biz, işinde uzman ekibimizle itibarınızı korumak için buradayız.
Bu sayede hedef kitlenizin hakkınızda neler konuştuğunu, neler düşündüğünü öğrenip memnuniyetlerini ölçebilir ve ona göre strateji belirleyebilirsiniz.
Tüketicilerin, sosyal medyada yaptığı yorumlardan yola çıkarak eksiklerinizi görebilir, yapılan şikâyetlerden hatalarınızı görüp ona göre strateji belirleyebilirsiniz. Bu sayede, müşterilerinizin olumsuz yorumları azalacak, memnuniyeti artacaktır. Bu da itibar artışına sebep olacaktır. Sosyal medyada saygınlığınız artacaktır.
Yalnızca sizi değil, rakipleriniz hakkında yapılan kötü yorumları da takip edip sizin onlardan her zaman bir adım önde olmanız için bunları size raporluyoruz. Rakiplerinize de sosyal medyadan kötü yorumlar yapılacak. Bu şekilde rakiplerinizin eksiklerini görebilir, ona göre strateji belirleyebilir ve müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Bu da ekstra olarak size büyük oranda maddi ve prestij kazancı sağlayacaktır.
Çünkü sizin müşteri memnuniyetiniz artarken, rakip firmanınki düşecektir. Daha çok müşteri sizinle ilgilenmeye başlayacaktır.
Müşterilerinizle iletişiminizi, işinizi, duruşunuzu hedef kitleniz belirler. Hedef kitlenizin sizin hakkınızda ne şekilde yorum yaptığı, sizin onlara olan tavrınızı belirler. Sizinle ilgili yapılan her yorumdan haberdar olacağınız için, müşteri ile iletişimdeki en iyi yolu belirleyebilirsiniz.
Sektörünüzdeki trendleri takip ediyoruz, size raporluyoruz. Trendler büyük kitlelerin ilgi odağı olur ve bu da sizin için büyük bir avantaj demek. Trendlere ya da yapılan yorumlara göre pazarlama çalışmaları yapabilir, şahsınıza, kurumunuza ya da firmanıza sürekli olarak maddi, manevi kazançlar sağlayabilirsiniz.
Trendleri, rakip firmaların attıkları adımları, tüketici yorumları ile geleceğe yönelik stratejiler belirleyebilirsiniz. Sürekli olarak bu yenilikleri görmek, yapılamayanları görmek, sizin ileri dönemlerde daha gelişmiş stratejiler belirlemenize olanak sağlayacaktır. Bu da rakiplerinizden yalnızca bir adım önde olmanızı değil, bulunduğunuz sektörde sizin öncü şirket olmanıza yardımcı olacaktır.
Yukarıda da söylediğimiz gibi, neredeyse dünyanın yarısı sosyal medya kullanıyor. Sosyal medyada bilgiye erişmenin ne kadar kolay olduğunu biliyorsunuz. Asılsız bir haberin kitlelere yayılma süresini tahmin edebiliyorsunuz öyle değil mi? Özellikle şahsı, firmayı, kurumu karalayıcı haberler daha dikkat çekici oluyor ve daha hızlı yayılıyorlar. Müşteri yorumlarını size sürekli raporlayarak, kriz planlamanızı kriz öncesinde yapmanızda size yardımcı oluyoruz.