Kurumsal itibar yönetimi kurumlara yönelik oluşan algıların yönetilmesine yönelik verilen bir hizmet türüdür. Algıların oluşmasında da özellikle kurumsal materyallerin, insanlar üzerinde bırakmış olduğu izlenimler oldukça etkilidir. Kurumsal itibarın oluşmasında etkili olan bu materyaller genellikle yayım ve yayın organlarında gösterilen içerikler, kişi deneyimleri ve internet verileri ile birleşerek bir bütünü oluşturmaktadır.
İnternet geliştiğinden ve internet kullanan kişi sayısı artmaya başladığından beri kurumların ve markaların itibar yönetimi oldukça zorlu bir sürece girmiştir. Genellikle bilginin kolay erişilebilmesi ve dağılmasından dolayı online platformlarda varlığını sürdüren birçok marka kurumsal itibar yönetimi hizmetinden yararlanmaya başlamıştır.
Kurumsal itibar yönetimi hizmeti
Kurumsal itibar yönetimi, genellikle büyük markaların ve kuruluşların almış olduğu bir hizmet türüdür. Bu hizmeti almalarındaki en önemli etkenlerden biri uzun süreler boyunca kazandıkları itibarlarına yönelik herhangi bir tehdit ile karşı karşıya kalmama ve saygınlığını korumaya devam etmek istemeleridir. Diğer rakip kurum ve markalardan gelecek olan tehditleri algılamak, müşteri memnuniyetini yönetebilmek isteyen kuruluşlar bu hizmeti almalıdır.
Kurumsal itibar yönetimi markalara nasıl kolaylıklar sağlar?
İtibar yönetimi markalara ve kurumsal şirketlere online platformlarda varlıklarını ve itibarlarını koruma kolaylığı sağlamanın yanı sıra birçok kolaylığı da beraberinde getirmektedir;
- Markanın veya kurumunuzun alacağı kurumsal itibar yönetimi hizmeti özellikle online platformlardaki itibarınıza yönelik oluşabilecek olumsuzlukların önüne büyük bir kalkan yaratarak markanızı korumanızı sağlar.
- Markanıza veya kurumunuza yönelik yapılan olumsuz ve asılsız haberlerin takibini sağlayarak ilgili aksiyonların alınmasında öncülük eder.
- Alacağınız hizmet müşteri memnuniyetini beraberinde getireceği için markanıza yönelik olumlu geri dönüşlerin artmasında aracılık eder.
- Sosyal medya platformlarında hakkınızda konuşulanlar ile ilgili bilgi sahibi olmanıza olanak sağlar.
- Hedef kitlenizin kimlerden oluştuğuna ve hedef kitlenizin markanız ile nasıl iletişime girdiğine dair bilgi sahibi olmanıza fırsat tanır.
- Kurumsal itibar yönetimi hizmeti, günlük, haftalık ve aylık olarak raporlanan bir hizmettir. Bu yüzden müşteri memnuniyeti anketlerine zaman ve maliyet ayırmanızı engelleyerek kar etmenizde büyük rol oynar.
Kurumsal itibar Yönetimi ve www.ekoruma.com.tr
İtibar yönetimi veren firmamız www.ekoruma.com.tr; kurumlara yönelik vermiş olduğu hizmette sizlerin online platformlarda en iyi şekilde temsil edilmesini sağlamaktadır. Markanıza olan bakış açısının gelişmesinde büyük bir katkı oynamaktadır. Markalara ve kurumlara yönelik verdiğimiz bu hizmet; günlük olarak hakkınızdaki tüm içeriklerin tarama, takip işlemlerinin yapılmasını, yapılan işlemler sonucunda ilgili aksiyonların ve başvuruların yapılmasını, gerek görüldüğünde ise aksiyon alınmasını kapsamaktadır.