Google Yorumları Hakkında Bilmeniz Gerekenler
Çevrimiçi incelemeler, yeni müşteriler edinmek, marka sadakati oluşturmak ve tekrarlanan işleri teşvik etmek için harika bir yoldur. 2019’da verebileceğimden daha fazla Google sıralama faktörü var. AMA, incelemeler sıralamanın en üstünde neredeyse. Ayrıca, marka saygınlığınızı da olumlu yönde etkileyebilirler. Google’ın algoritması da incelemeleri dikkate almaktadır.Bu makalede, daha fazla Google yorumu nasıl alınır ona değineceğiz.
İnceleme almak için talep etmediğiniz bir listeye güvenmeyin. İşletmeniz için mevcut bir Google listesi varsa, talep edin. Ayrıca, içerdiği bilgilerin güncel olduğundan emin olun.
Aşağıdakilerin doğruluğunu kontrol edin.
Bu bilgilerin güncel olmasını sağlamak, müşterilerin işletmenizi Google’da bulmasına ve incelemesine yardımcı olur. Aynı zamanda bir müşteriyi rahatsız edebilecek yanlış anlamaları engeller. Bir sorun ortaya çıkarsa, müşteri size iyi bir yorum bırakmayabilir.
Google’a göre, doğrulanmış işletmelerin kullanıcılar tarafından saygın olarak kabul edilme ihtimali iki kat fazladır. Burada bir Google Benim İşletmem hesabını nasıl doğrulayacağınızı öğrenin.
İşletme listenizi Google’da doğrulamak, listenizi şirket temsilcisi olarak göstermeye çalışabilecek bir kişiden korur. Doğrulama ayrıca ayrıntılı işletme bilgilerini düzenlemenizi sağlar. Bu bilgileri bir kere ekledikten sonra, müşterilerin listenizle ilgilenmeleri ve bir yorum bırakmaları muhtemeldir.
Umarım, mümkün olduğunca müşterilerinizin e-posta adreslerini topluyorsunuzdur. Değilse, Google incelemelerini istemek için bu uygulamayı işletmenizde uygulamaya çalışın. Bir e-posta adresi, gelecekte sizin onlarla doğrudan iletişim kurmanızı sağlar.
E-postaları kendi başınıza yazabilir veya otomatik bir servis ayarlayabilirsiniz. Listeye e-postalarını eklediğinizde, servis onlardan inceleme isteyen bir e-posta oluşturabilir. Müşterileri inceleme yapmak üzere harekete geçirmek için benzersiz ve akılda kalıcı istekler oluşturmalısınız.
Sevgili Ahmet,
Öncelikle, alışverişiniz için teşekkür ederim.
Size bir müşteri olarak değer verdiğimiz için, işimizle ilgili görüşleriniz bizim için çok önemlidir. Sizin gibi müşterilerimize mümkün olan en iyi hizmeti vermeye devam etmek istiyoruz ve bunu başarabilmemizin tek yolu geri bildirim almak.
Bize Google’da görüşlerinizi bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Bunu yapmak için, lütfen aşağıdaki linke tıklayın. Basit, hızlı, kolay ve zahmetsiz bir şekilde bitecek!
Sadık bir müşteri olduğunuz için tekrar teşekkür ederiz. İŞİMİZ’de alışverişiniz ve görüşleriniz bizim için çok önemli.
Teşekkürler,
Yukarıdaki şablonu kopyalamaktan ve işletmenize uyacak şekilde özelleştirmekten çekinmeyin.
Müşteri sizi buldu ve hizmetlerinizden faydalandı. Bir ürünü satın aldılarsa, -ürünün onların gereksinimlerine uygun olduğundan emin olun. Onlara verdiğiniz hizmetten memnun kalmalılar.
Mükemmel hizmet sunmak inceleme sürecinin anahtarıdır. Müşteriler, deneyimleri uç noktalarda olduğunda Google incelemeleri bırakma eğilimindedir. Kötü deneyimleri varsa, olumsuz yorumlar bırakırlar. Mükemmel deneyimleri varsa, olumlu yorumlar bırakırlar. Hizmetiniz yalnızca tatmin edici ise, herhangi bir inceleme yapmaktan kaçınabilirler.
Bir müşteriyle iş yaptıktan sonra, bir inceleme bırakıp bırakmayacaklarını sorun. Ürün veya hizmet derhal memnuniyet sağlıyorsa, bulunduğunuz yeri terk etmeden önce onlara sormak isteyebilirsiniz.
Ürün veya hizmetinizin sonuçları görmeleri daha uzun sürecekse, beklemeniz gerekebilir. Çok erken bir zamanda inceleme istemek, ürünü değerlendirene kadar beklemelerine neden olabilir. Daha sonra bir inceleme vermeyi unutabilirler. Çok geç sorarsanız, ilgileri kaybolmuş olabilir ve inceleme bırakmayabilirler.
Google incelemeleri sormak için kullanabileceğiniz bazı yöntemler:
Müşteriler, nasıl yapacaklarını anlamadıkları için inceleme bırakamayabilirler.
Google süreci oldukça basitleştirdi, ancak bazıları için durum hala öyle olmayabilir. Bu kişilerin işlem boyunca yönlendirmelerine yardımcı olabilirsiniz.
Onlara şahsen vermek veya posta ile göndermek için talimatların bir çıktısını oluşturabilirsiniz. Talimatları basit tuttuğunuzdan emin olun. Ayrıca, web sitenizde bir sayfa oluşturmayı veya müşterilere incelemeyi nasıl bırakacaklarını bildiren bir blog yazmayı da düşünebilirsiniz. Daha sonra doğrudan GBİ (Google Benim İşletmem) inceleme sayfanıza giden bir tıklanabilir bağlantı ekleyebilirsiniz.
Muhtemelen müşterilerinize sık sık e-posta gönderiyorsunuzdur. Bu e-postaları Google incelemeleri için sürekli bir istek olarak kullanabilirsiniz. Size inceleme bırakmalarını sağlayacak bir harekete geçirme ifadesi ekleyin. Onları doğrudan inceleme formunuza götüren kısaltılmış bir URL bağlantısı ekleyin.
Daha fazla inceleme almak için sosyal medyadaki varlığınızı kullanın.Müşterilerle düzenli olarak sosyal medyada iletişim kurmak onları inceleme bırakmak için harekete geçirebilir. Paylaşımları hakkında yorum yapar ve beğenirseniz, Google’da olumlu bir inceleme bırakmak için harekete geçebilirler.
Sürekli destek ve servis sağlayın, böylece sizi aklınızda tutarlar. Belki de profilinize inceleme sayfanıza giden bir link ekleyebilirsiniz. Birçok harika sosyal medya yönetim aracı mevcuttur.
Bir müşteri Google incelemelerine aktif olarak yanıt verdiğinizi görüyorsa, bir inceleme bırakma olasılığı daha yüksektir. İyi ve kötü tüm incelemelere değer verdiğinizi gösterin. Yanıt verdiğinizde, her zaman olumlu olun ve tam sorumluluğu kabul edin. Sonuç olarak, memnun müşterileriniz sizin adınıza övgü ile herhangi bir olumsuz iddiayı karşılama gereğini bile hissedebilirler.
Sahte veya olumsuz Google Yorumları ile işletmeniz zor durumda ise eKoruma’dan nasıl silineceği konusunda destek alabilirsiniz.
Müşterileriniz muhtemelen sizin kadar meşguldür. Bir inceleme bırakacaklarını söylerlerse ve bırakmazlarsa, muhtemelen akıllarından gittiği içindir. Onlara, işlerini takdir ettiğinizi ve onlarla çalışmaktan keyif aldığınızı belirten bir not gönderin. Sonra tekrar inceleme isteyin.
Bu durumda, birçok müşteri derhal bir inceleme bırakmak için motive olacaktır. Ve unuttuklarından dolayı muhtemelen daha iyi bir inceleme bırakacaklardır. Müşterilere inceleme bırakmalarını hatırlatmaktan çekinmeyin.
İnceleme oluşturma stratejisinin gücünü göz ardı etmeyin.İnceleme oluşturmak, yatırımınızın geri dönüşünde uzun süreli etkiler sağlayabilir.
Google’da olumlu eleştiriler almak, potansiyel müşterilerin gözünde size güvenilirlik sağlar. İnceleme sayınıza ve yıldız derecenize ilk bakışta dikkatlerini çekebilir.
Çabalarınız, müşterilerinizin incelemelerin işletmeniz için gerekli olduğunu anlamalarına yardımcı olacaktır. Bu incelemeleri isteyin ve müşterilerinize inceleme bırakmadıklarında hatırlatın.