Ziyaretçi Blogunun İtibarınızı Kurtarabileceğine Kanıt 5 Sebep
2014 yılından yazılmış ziyaretçi bloglarından birini bile okuduysanız uygulamanın zaman ayırmaya değmeyeceğine inanıyorsunuz demektir.
Bunun nedeni, o sırada üst düzey bir Google çalışanı olan Matt Cutts’ın, Ocak 2014’te uygulamanın tipik olarak spam ile ilişkili olduğunu ve saygın şirketlerin yapmayı bırakması gereken bir şey olduğunu söylediği etkili bir blog yazısı yazmasıydı.
Birçoğu da bunu yaptı ve ziyaretçi paylaşımları yapmayı veya kabulünü durdurdular. Blogcular bu büyük değişim hakkında yazarken çılgına döndüler.
Ama biliyor musun? Ziyaretçi blogları itibar problemi ile uğraşan ortalama bir insan için bir spam taktiği değildir. Aslında, ziyaretçi mesajları çevrimiçi bir sohbeti ele almanın ve karşılığında bir yıldız itibarı elde etmenin en iyi yollarından biri olduğunu düşünüyorum.
Eğer yukarıdaki ifadelerim sizi ikna etmediyse bu beş büyük sebep ikna edebilir:
Çevrimiçi bir otorite, genellikle belirli bir konuya tamamen hakim olan biri olarak tanımlanır ve bir şekilde bu konuyu neredeyse herkesin anlayabileceği sözcüklere ve cümlelere çevirebilir. İnsanlar belirli bir konu hakkında bilgi ararken, o konuyu kendilerine açıklayabilecek bir otorite figürü ararlar.
İtibar yönetimi söz konusu olduğunda, kendiniz ve iyi nitelikleriniz konusunda uzman olmanız çok önemlidir. Senin hakkında konuşmayı isteyen kişi oluyorsun. Mikrofonu her zaman başkalarının taşımasına izin verirseniz, ne söyleyeceklerini ve söylemeyeceklerini onlar seçerler. Ve sık sık, sizi övmeyen şeyler söylerler.
Kendi blogunuzu veya sosyal medya sitenizi yazmaya başlamak harika bir başlangıçtır, ancak konuk yayınlarını kullanmak, belirli bir konuyla ilgili daha derin bir makale koleksiyonu oluşturmanıza olanak sağlar. Size daha fazla yetki gücü verir, çünkü belirli bir konuyla ilgili kaliteli bir içerik modeli geliştirirsiniz.
İnternet itibarı sorunları çoğu zaman kişisel göründüğünden, insanlar sebepsiz yere her taraftan size saldırıyor gibi, anlaşılması kolay araçlar kullanılarak etkili kampanyalar oluşturuluyor.
Örneğin, genellikle belirli anahtar kelimeleri merkeze alırlar. Bir düşmanın isminize eklemiş olduğu küçük bir etiket olabilir ve istediğiniz kadar deneyin, o etiketi isminizden alamazsınız. İnsanların sizi aradığı her seferde, o iğrenç ifadeyle doldurulmuş makaleler alıyorlar.
Ziyaretçi paylaşımları size iki şekilde yardımcı olabilir:
Ziyaretçi paylaşımlarında kullandığınız anahtar kelimeler kendi web sitenizde de görünmelidir. Ancak makalelerinizi başka şekillerde de ilişkilendirebilirsiniz. Aslında, konuk blog sitelerinin çoğu, yazdığınız her yazının altında görünen biyografinizde kendi web sitenize bağlanmanızı sağlayana link eklemenize izin verir.
Bu bağlantının web sitenizin görünmesine nasıl yardımcı olabileceğini düşünün. QuickSprout’un makalelerinden birinin de önerdiği üzere gerçekten görünen bir bloğu elde etmenin tek yolu ödeme yapmaktır, fazlaca ödeme. (Blog, QuickSprout’un ayda 20.000 ABD Doları sadece web sitesinde harcadığını gösteriyor. Sadece çok az insan bu kadar para harcayabilir.) Yazması sadece birkaç saatinizi alacak bir blog aracılığıyla böyle bir link elde edebilirseniz, bu öne çıkarılmanızı daha ucuz bir maliyete getirebilir.
Kendi blogunuzda yazarken, kendi editörünüz gibi çalışırsınız. Ancak başka bir web sitesinde yazarken, başkasının yazdığınız şeyleri onaylaması gerekir.
Bu çalışma okuyucu için görünmez olabilir, ancak sözleriniz başka bir şirket veya başka bir editör adı altında yayınlandığında, bu durum biraz güvenoyu gibi çalışır. Sadece kendi kanalınızı yazmıyorsunuz ya da söylemek istediklerinizi. Bunun yerine, başkalarının da katıldığı ve onayladığı şeyleri söylüyorsunuz.
Bir itibar sorunuyla uğraşırken, her onay işareti sizin için iyidir.
Yüksek işlevli bloglar her ay binlerce ziyaretçi alabilir. Örneğin, uzun süredir yazdığını söyleyen ve alanından uzman olan biri, yazdığı pazarlama blogunun 2013 yılında normal bir ayda 25.000 tekil ziyaretçi aldığını iddia etti. Bu büyük bir okuyucu girişi.
Yine de, blogunuzun bu kadar trafik çekmeyebileceği ihtimali var. Aslında, bir Copyblogger makalesi, günde yalnızca 60 ila 120 görüntüleme alabileceğinizi öne sürmektedir ve bu yalnızca 2 yıl boyunca blog yazıyor olmanız durumundadır.
Bir kitlenin oluşturulması zaman alır ve bu zamanı harcayana kadar okuyucularınız şu çevreden tanıdıklarınızdan oluşabilir:
Konuk postları yazmazsanız, bu çevreden çıkmak zor. Diğer blogu takip eden okur kitlelerini ödünç alırsınız ve mesajınızı onlara gönderirsiniz. Bu size gerçekten yardımcı olabilir.
Açıkçası, ziyaretçi blogları, itibar yönetimi sorunu yaşayan herkes için mükemmel bir tekniktir. Ama bir yazar değilsen, endişelenme. Derinlemesine içerik geliştirmek için sizinle birlikte çalışabilecek bir yazar ekibimiz var. Size koçluk yapabilir, tavsiyelerde bulunabilir ve istediğiniz sonuçları elde etmenize yardımcı olabiliriz. Sunduğumuz planlar hakkında daha fazla bilgi için bize ulaşabilirsiniz.