5.Adım Marka İtibarınızı Oluşturun
Medya ve internet merkezli dünyada, Marka İtibarı bir işin algılanan değerine veya online takiplerine dayanan bireysel itibarlarına göre tanımlanmaktadır.
Online Marka İtibarınızın değeri, sosyal medya bağlantılarınıza ve markanızı hedef kitlenize doğru bir şekilde iletmenize bağlı olarak yükselir ve düşer.
Marka mesajınızı iletmek ve Marka İtibarınızı oluşturmak, online itibarınızı korumak için temel bir adımdır.
Alan adınızı korumaya aldınız
Markanıza en iyi uyan sosyal medya kullanıcı adınızı seçtiniz
Hedef kitlenizi tespit edip ulaştınız
Dijital Markanızı tanıtmaya ve çevrimiçi bir içerik oluşturmaya başlamak için hazırsınız.
Bu da, marka mesajınızı dikkatli bir şekilde hedef kitlenizin kolayca görebileceği bir yere koymak suretiyle yapılır.
Bir Website Yapın: Websiteniz, dijital marka yönetiminin ve online marka itibarınızın merkezi cephesidir. Web siteniz aracılığıyla, diğer sosyal sitelere ve profillere bağlanırken ve bağlantı kurarken, orada sahip olduğunuz herhangi bir olumlu bilgiyi tek bir yerde sergileyebileceksiniz.
Yüksek performanslı profesyonel bir website, markanızı ve imajınızı doğru bir şekilde tasvir eden yaklaşık 4-5 sayfa kaliteli özgün içerikler içerir.
“www.ekoruma.com.tr Tavsiyesi” Websitenize bir iletişim sayfası eklemek, insanların içeriğinize anından yanıt vermesi için bir yol sunduğundan erişiminizi daha da genişletecektir. Eğer tüm vaktinizi olumlu içerik yayınlamak ve markanızı öne çıkarmak için harcıyorsanız,çalışmanıza ilgili olan bireysel veya profesyonellerin ulaşması için bunu olabildiğince kolay yapmak isteyeceksinizdir.
Güzel şekilde oluşturulmuş bir iletişim sayfası size hem sektörünüzde hemde Google arama sonuçlarında resmi bir duruş verecektir.
Profesyonel bir websiteye ek olarak, sosyal medyadaki varlığınız,online marka itibarınız , markanızın hedef kitlenizle etkili iletişim kurmasında belirleyici bir özelliktir. Bu da şu durumları içerir:
“www.ekoruma.com.tr tavsiye ediyor” bir çok kişi size kullanılabilir durumda olduklarında tüm sosyal medya sitelerinden acilen Marka Adınızı, Alan (Domain) Adınızı talep etmenizi söyleyecektir. Burada gözden kaçırdıkları önemli bir detay var ki o da ; eğer bu websitelerini ve sosyal medya profillerini kaliteli içeriklerle oldurmazsanız ve düzenli olarak aktivitelere katılım göstermezseniz , websiteniz ve diğer profilleriniz sosyal mecralar ve Google tarafından spam gibi gözükecektir.
Bu boş websitelere giren kullanıcılar hemen sayfayı kapatıp daha değerli bilgilerle dolu olan başka bir siteye gireceklerdir.
Bir site Google tarafından spam olarak işaretlendiği takdirde bu sitenin arama sonuçlarında en üst sıralara çıkması çok daha zordur.
Sadece Kullanıcı Adınızı veya Alan Adınızı korumak için 100 tane sosyal medya hesabı açmayın. Sosyal medya profillerinizi “ayarlayıp unutacaksınız”, dolayısıyla Google da bunları unutacak, arama sonuçlarında sıralama yapmadan bırakacaktır.
sitelerinizi ve marka mesajlarınızı hedef kitleniz ve dünyanın geri kalanı görmeyecektir.
Bunun yerine, Markanızı ön plana çıkarmak için en iyi şekilde kullanabileceğiniz birkaç popüler sosyal medya sitesine odaklanın.
Günlük güncellemeler yayınlarken ve sosyal medyada yer alırken, kitlenizle paylaşabileceğiniz daha geniş, daha derin içerik parçaları oluşturmak da önemlidir.
Bu içerikler
Bu içerik türlerini oluşturmak, ulaşmaya çalıştığınız hedef kitleye pozitif ve kalıcı bir online varlık oluştururken markanız için alaka düzeyi oluşturmanıza dolayısıyla da marka itibarınızı korumanıza yardımcı olacaktır.
Dijital Markanızı nasıl oluşturacağınız ve Online itibarınızı nasıl artıracağınız hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.ekoruma.com.tr deki profesyonellerle iletişim kurun ve danışmanlık isteyin.