Hangi Seyahat Acentelerinin Medya Takip Avantajlarından Yararlanabileceği Hakkında 6 Akılcı Yol
Seyahat endüstrisinde itibarınız her şeydir. Müşterileriniz seyahat acentenizi, iyi vakit geçirmeleri durumunda arkadaşlarına önerecektir. Ancak, bu daha çok sizinle yolculuklarında kötü zaman geçirip geçirmediklerini arkadaşlarına bildirmeleri şeklinde olacaktır. Bu nedenle, çevrimiçi ve sosyal medya üzerindeki kontrolü elinizde tutmanız çok önemlidir çünkü; müşterilerinizin, ajansınız ve diğer endüstri konularında neler konuştuğunu izlemek ve ölçmek adına en kolay yer burası olacaktır.
Medya takibi, bir anahtar kelime girerek başlar. eKoruma sürekli olarak web üzerinden (sosyal medya dahil!) arama yapar. Google’dan bir haberciniz varmış gibi ve her gün paylaşılan içerikleri gün sonunda size iletir. Yani, yeni başlayanlar için; anahtar kelimeniz olarak “en iyi seyahat ne” girin ve en iyi seyahat acentesi, paket, rehber, sigorta arayan tüm potansiyel müşterilerinizin canlı yayınını elde edin… Sadece onlara ulaşın ve cevap verin, ne sunabileceğinizi öğrenmeleri için onları davet edin!
İkinci adım daha da kolay! Eğer birisi sizden erken davranmış ve bir cevap bırakmışsa, tavsiyelerine bakın. Farkında olsanız da olmasanız da, bu sizin rakibiniz ve onu radarınıza koymanız gerekir.
Radarlardan bahsetmişken, eKoruma hazır rakip radarınızdır. Basitçe anahtar kelimeler olarak rakibin isimlerini (ajans isimleri ve kilit çalışanların isimleri) anahtar kelimeleriniz olarak girin ve çevrimiçi olarak her bir sözünü, kendi paketleriniz, promosyonlarınız veya müşteri incelemelerinizmiş gibi izleyerek takip edin.
Ajansınızla ilgili çevrimiçi olarak söylenen her şeyin üstünde iken neden rakiplerinizin topuklarında dolanasınız? Etrafınızda olup bitenlerden haberdar olmak için ajans adınızı ve anahtar kişilerinizi anahtar kelimeleriniz olarak girmeniz yeterli olacaktır.
Ama orada durmayın! Bir seyahate yeni veya büyük bir grup gönderdiyseniz, düşüncelerini takip etmek için bir veya iki anahtar kelime ayarlayın. Yolculuk sona erdiğinde, yolculuk sonrası gösterimlerini ve geri bildirimlerini toplamak için anahtar kelimeleri çalışır durumda bırakın.
Son ipucu şudur: “seyahat acentesi” anahtar kelimesini ayarlayın. Bağlantılı anahtar kelime olarak (gelişmiş anahtar kelime girişinin ikinci aşamasında), kötü eleştiriler almak için “seyahatimi mahvetti”, “memnuniyetsiz”, “kötü organizasyon”, “kötü deneyim”, “hayal kırıklığı yaratan deneyim” gibi çeşitli terimler ekleyebilirsiniz. Başkalarının hatalarından faydalanarak kendinizi geliştirebilir ve aynı zamanda memnun olmayan müşterilere ulaşarak onlara daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.