Marka İtibarınızı Online Kanallarda Takip Edin

Bu Yazıyı 2 dakikada okuyabilirsiniz.

Dijital Ortamlarda ve gelişen yeniçağda, müşterilerinizin markanız veya ürünleriniz hakkında neler söylediğini bilmek ve itibarınızı korumak için önlemler almak artık zorunlu hale gelmiştir. İtibar yönetimi, tüketicilerin sizi nasıl gördüğünü anlamanızı, markanız hakkında bilgi vermeyi ve hakkınızda konuşulanları görmenizi sağlar.

İnternette yer alan olumsuz sosyal medya paylaşımları ve kötü derecelendirmeleri işletmeleri olumsuz itibara sürükleyebilir. “Korkunç deneyim”, “Mağduriyet ”, “şimdiye kadar hizmet aldığım en kötü şirket” vb. Gibi birkaç kelime, potansiyel müşterilere güvenilirliğinizi sorgulayabilir. Bu nedenle, şirket itibarınızı izlemek ve yönetmek önemlidir. İtibar Yönetimi Neden Önemlidir?

Marka İtibarı

Güvenilirlik

Bir marka için başarı ve itibar yönetimi faktörlerinden biri müşterilerinizin güvenini kazanmaktır. İnsanlar deneyimlerini özellikle arkadaşlarıyla ve aileleriyle ve hatta sosyal medya hesaplarında paylaşmayı severler. Ürünlerinizden veya hizmetleriniz ile alakalı hayal kırıklığına uğrarlarsa, olumsuz deneyimlerini paylaşma olasılıkları kaçınılmazdır. Çevrimiçi dünyada, bu tür haberler hızla yayılma eğilimindedir ve insanların markanız hakkında olumsuz konuşması son derece tehlikelidir.

Satış

Tüketiciler satın alma kararını vermeden önce bir işletme, ürünleri ve hizmetleri hakkında genel bir araştırma ve inceleme yapması artık olmazsa olmazlardandır.  İnsanların sizin işletmeniz hakkında ne düşündüklerini bilmiyorsanız, müşterilerinizin taleplerini karşılama ve ürünlerinizi veya hizmetlerinizi buna göre geliştirme fırsatını kaçırabilirsiniz.  Müşterilerin yorumlarını (iyi veya kötü )dikkate almamak, marka imajınıza ve online itibarınıza dikkat etmemeniz zamanla daha da kötüleşerek var olan satışlarda düşüşe yol açacaktır.

Profesyonel görüntü

Mevcut ve potansiyel yatırımcılar, bankalar, şirketler ve işletmeniz hakkında bilgi edinmek isteyen kişiler adınızı Google’da arayarak başlayacaktır. Yatırımcılar müşteriler gibi online tarama yaparak bilgi topluyorlar. İşletmenizi yeterince tanımadıkları için herhangi bir yatırım kararı almak için online tarama yapacaklardır.

İşe Alım

Herhangi bir işin temeli işgücüdür ve temelde başarısının arkasındaki en büyük etken şirket itibarı ve işe alım gücüdür. İş arayan herkes pazarda iyi bir üne ve itibara sahip bir şirket arar. İyi bir online itibar, işinizi yeni zirvelere taşıyacak çalışanlar ve büyük yetenekleri çekmek anlamına gelebilir. Şirketinizin çevrimiçi itibarı, adayda size evet diyen karar verici faktör olabilir.

Bu yüzden Şirketinizin itibarı tüketiciler, potansiyel çalışanlar ve yatırımcılar tarafından nasıl göründüğü ile ilişkilidir.

Dikkat: eKoruma; Avukatlık ve Hukuk Danışmanlık Şirketi Değildir. İçeriklere Bilişim Yöntemleri ile Müdahale Eden Bir Teknoloji Şirketidir.
Bu sitedeki tüm yazı ve içerikler ekoruma danışmanlık hiz. a.ş. aittir
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
eKORUMA’da İçeriğiniz Kaldırıldıktan
Sonra Ödeme Yaparsınız
eKORUMA Müşterileri Link Durumlarını Online Takip Ederler
Tüm Kredi Kartlarına 12 Aya Kadar Taksit İmkanıİyzico Alt Yapısı ile Online Ödeme

Site İçi Arama